دریافت ایمیل های Gmail در Yahoo

هر سه سرویس بزرگ ایمیل، یعنی جی میل ، یاهو و اوت لوک(همون هاتمیل سابق)  قابلیت دریافت ای میل از سرویس هایی که POP3 رو پشتیبانی میکنند رو دارن.

یعنی میتوان با هرکدوم از این سه سرویس ایمیل، نامه های سرویس های ایمیل دیگرمون رو هم چک کنیم.ولی متاسفانه سرویس POP3 یاهو مجانی نیست و ما نمیتونیم  ایمیل های یاهومون رو از جی میل یا اوتلوک دریافت کنیم.

برای دریافت نامه های جیمیل داخل اینباکس یاهو دو راه وجود داره.

راه اول فوروارد کردن ایمیل های دریافتی از جی میل به هر ایمیلی که دوست داریده

که باید برای این کار از Setting داخل جی میلتون وارد قسمت Forwarding and pop./imap بشین و روی گزینه Add a forwarding address بزنید.بعد آدرس ایمیل مقصدتون  رو بزنید.جیمیل یک ایمیل تاییدیه به ایمیل مقصدتون میزنه که باید اون ایمیل رو باز کنید و روی لینک تایید کلیک کنید.

این روش برای شما یک سود داره و یک ضرر.سودش اینه که به محضی که ایمیلی به جیمیلتون زده میشه فوروارد میکنه به آدرس  مقصدی که دادید.

ضررش اینه که اگه گوگل ایمیل هایی که چهار ماه چک نشن رو ببنده جیمیل شما هم بسته میشه ،ولی در روش دوم که توضیح میدم چون یاهو هر نیم ساعت جیمیلتون رو چک میکنه اگه به جیمیلتون سر نزنید هم بسته نمیشه.

برای روش دوم هم اول باید به Setting جیمیلتون برید و از قسمت Forwarding and pop/imap گزینه  Enable pop for all mail arrives from now on رو فعال کنید.

توجه داشته باشید که اگه قبلن هم این گزینه رو فعال کردید بهتره دوباره همین گزینه رو بزنید و Save پایین صفحه رو بزنید تا اینباکس یاهوتون پر از ایمیل های قدیمی جیمیلتون نشه.

 

بعد وارد یاهو میلتون بشین و بالا سمت چپ روی گزینه Options و بعد Mail Options بزنید.

حالا در ستون سمت چپ بر روی گزینه Mail Accounts کلیک کنید و در صفحه جدید گزینه Add بزنید و بعد در قسمت Account name یک نام مثلا جیمیل بنویسید و زیر اون هم ادرس جیمیلتون رو بنویسید

بعد تنظیمات رو مطابق شکل زیر انتخاب کنید

اکنون گزینه save رو بزنید و تمام . از حالا تمام نامه هایی که به جیمیلتون ارسال میشه رو هم میتونید داخل اینباکس یاهوتون هم ببینید.

پسندها(0)شاکی(0)

3 دیدگاه در “دریافت ایمیل های Gmail در Yahoo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.