لینک دانلود ویدیوهای پروژه بستون جادی

جزییات پروژه بستون توی وبلاگ جادی موجوده.

توی چند پست قبل پرسیدم آیا ایده ای دارین که بشه باهاش یک استارتاپ راه انداخت؟ خب چرا نمی گین که راه بندازیم (: آخرش هم رفتم سراغ نیاز اصلی خودم در مورد یک سیستم که توش بتونم دقیقا داشته باشم چقدر پول خرج کردم و چقدر پول درآوردم و احتمالا چقدر به کی قرض داده ام و این تیپ چیزها. چنین سیستمی الان هم هست ولی خب راه انداختنش فان است و به خیلی آدم ها نشون می ده که چقدر ساده و سریع می تونن ایده هاشون رو پیاده کنن. الزاما از استارتاپ حرف نمی زنم، علاقمندی من مدیر شدن و شرکت عظیم و رشد انفجاری و سید اولیه و انجل پول و اینوستور و فروختن و اینها نیست. علاقمندی من یک زندگی فان است با خروجی های جذاب (: چیزی که بعضی ها بهش می گن «لایف استایل پروگرمر». شیوه کارمون هم «دو آپ» است و شخصا همه چیز رو می چرونیم. از راه اندازی اولیه و دیپلوی کردن روی سرور تا ساپورت و دیباگ و بک آپ و … و دوست دارم شما شاهد همه مراحلش باشین.

 

برای خودم  لینک های دانلود ویدیوهای آموزشی رو جمع کردم  که با نرم افزار مدیریت دانلود آریاطوسی ویدیوها رو دانلود کنم. گفتم شاید به کار بقیه هم بیاد.

اسکریپت رو توی یه فایل متنی  به اسم bestoon.sh داخل پوشه ای ک میخواید ویدیوها دانلود بشه ،ذخیره کنید و از ترمینال توی همون پوشه ای که فایل رو ذخیره کردید بزنید.

 

bash bestoon.sh

 

پسندها(4)شاکی(2)

2 دیدگاه در “لینک دانلود ویدیوهای پروژه بستون جادی

  1. سلام پست قدیمیه ولی من الان خیلی به دردم خورد و واقعا ازتون ممنونم

    پسندها(0)شاکی(0)
    1. سلام این برای جنگو ۱.۱۹ هست اگه اشتباه نکنم. لکن الان جنگو ۲ اومده و روش تعریف path داخلش متفاوته. آموزش جنگو ۲ پیدا کنید

      پسندها(0)شاکی(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.